Így sikerült megunnom a GTA V egy hónap alatt

2021.05.11

Hogyha már máshol nem engedik a véleményem akkor itt írom le.

Ugye 2013 környékén jött ki a játék, de kezdetben még csak konzolokra, később pc-re is. Előtte sokan írtak alá egy petíciót, (13,949). Én mikor kipróbáltam a játékot, elsőre valóban jó volt, de mikor szembesültem vele, hogy ez a játék gyilkosság és szexuális dolgokat is tartalmaz erősen. Akkor fogalmazódott meg bennem az a kérdés, hogy miért nem jelezte ezt nekem a barátom? Erről a játékról kezdőként abszolút nem tudtam semmit. Mikor belemélyedtem a játékba, akkor mikor pörgettem elsőnek, és kijöttem a kaszinóból, akkor hirtelen megtámadott egy furcsa alak, rpg-vel. Ott idegesítettem fel magam, mivel nem az lett volna a baj, hogy felrobbant engem, hanem az hogy, ott volt a legjobb kocsim is, ami nagyon drága volt. Ezért ugye fel kellett hívnom a Mors Mutual-t, ami kemény 20000$ már meg is csinálta. De nem ezért hagytam ott a játékot, hanem azért is mert ez többször is megismétlődött. Ráadásul még a barátom aki megvette nekem a játékot, féláron, az még okoskodott, hogy mennyire jó a játék csak te vagy szar, és vagy 50-szer így mindennap felb@szta az agyam. Aztán másik mondja, hogy olyan gyerekes vagy, miközben nem. És még a hab a tortán, hogy a rockstar belépési rendszere egy kalapsz@r. Az a robotos része az félreérthető, és a kedvencem:Mikor próbálok menni egy session-be akkor szétdob és milliómodjára kell újraindítani a játékot. (Persze ez függhet az internettől is. De alapból egy kalapsz@r az egész szerverük). És még ráadásul, az npc-ék alapból hülyék, és ez azért zavaró mivel ha épp, te egy job-ot csinálsz akkor mindig ott vannak az útba. És a buggok is zavaróak, mivel ha kiszállok az autóból, akkor kiesek a világból.Én meg kérdezem, mi ez Minecraft?. Szóval összességében ennyi lenne a véleményem a GTA V- ről ha már a downdetector.com nem lehet megírni, mert mindig törlik a negatív véleményeket, ha már ez építőjellegű lenne.

© 2021 Simon Roland Minden jog fenntartva. v3.7.2  A verzió szám változhat! Az oldal kinézetétől és moderniségétől függ.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el